مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:102021-01-10اقتصادي

فارس من| تعریض پل جاجرود بررسی می شود


معاون اداره کل راهداری استان تهران علت پس زدگی ترافیک جاجرود را معارضین سه راه سعیدآباد دانست و گفت: برای بررسی امکان تعریض پل جاجرود با اداره کل راه و شهرسازی مکاتبه می کنیم.

- عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات درباره پیگیری سوژه ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه، اظهار کرد: برای بررسی امکان تعریض پل با اداره راه و شهرسازی مکاتبه می کنیم.

وی در ادامه گفت: پل جاجرود تأثیر چندانی در ترافیک نداشته اما در سه راهی سعیدآباد وجود درختان، مغازه ها و رستوران ها بر روی پس زدگی ترافیک تأثیرگذار است.

معاون اداره کل راهداری استان تهران با اشاره به برنامه بهسازی پل جاجرود عنوان کرد: برای بررسی وضعیت پل جاجرود و امکان تعریض آن با حوزه معاونت فنی راه شهرسازی مکاتبه می کنیم تا این موضوع را در دستور کار مطالعاتی قرار دهند.

مصدقی در همین رابطه خاطرنشان کرد: بعد از پل در سه راه سعیدآباد معارض وجود داشته مغازه ها، درخت ها و مسیر باید آزادسازی شود همچنین فرمانداری حوزه پردیس وبخشداری مربوطه به این موضوع باید ورود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بخش جاجرود از توابع شهرستان پردیس در شمال شرق تهران به دلیل داشتن آب و هوای همیشه مورد توجه مردم برای گردشگری و طبیعت گردی قرار دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعریض پل جاجرود بررسی می شود

فارس من| تعریض پل جاجرود بررسی می شود